Fa'afefea ona Fa'asaoina La'ei Vave?

O le taimi nei o se vaitau o le sailiga o le matagofie.A o'o mai i se vaitau patino, tusa lava pe i ai ni a latou lavalava o le vaitau, latou te toe fa'atau.

E pei ona fai mai le tala, o laei o le tausaga ua tea e le fetaui ma ofu lelei o lenei tausaga.E ui o le tele o lavalava e te faʻatau, o nisi taimi E te lagona lava e le lava lavalava.Ou te talitonu o tagata uma e iai faʻafitauli faʻapea.O nisi nei o fautuaga mo le fa'amae'aina o au lavalava teu i aso nei.

01

Aʻo leʻi faʻavasegaina, e manaʻomia ona tatou faia se lisi manino o tatou lavalava.E tatau ona tatou faʻavasegaina pito i luga, ofuvae, sakete, sakete, peleue ma isi mea i se auala manino ma masani.Faia se lisi lelei e mafai ona faafaigofieina lo tatou teuina mulimuli ane.

02

Lona lua, pe o ni lavalava lelei, e tatau ona tatou faamamaina lavalava aʻo leʻi teuina.A leai, atonu e iai so latou manogi uiga ese, ma e oʻo lava i le faʻafitauli o le umi o le eleele e tupu.O le a le isi mea, tusa lava pe susu le fale pe leai foi, e tatau ona tatou faia le faʻaogaina o le susu.E faigofie ona tupu siama ma limu.

03

E le gata i le fa'avasegaina i le peleue, ofuvae, sakete ma le peleue, e mafai ona tatou fa'avasegaina i meafaitino.E faigofie ona gaugau nisi ieie ma lino, o lea matou te le tuu ai i lalo o le mamafa.faʻapea foʻi ma nisi o ofu mafanafana ma isi mea, e tatau ona tatou tuʻuina i luga.A leai, o le a aʻafia ai le elastic ma vaivai.

04

Mo nisi ofutino ma lalo o le peleue, o le a faigofie ona maanuminumi pe pill pe a gaugau.O le auala sili e teu ai o le tautau.A uma mea uma, o se tusiga e toetoe lava afe tala pe sili atu foi le taugata.Afai e le lelei tele le susu ma le pefu-faʻamau o le laʻei, e sili le faʻaogaina o le ufiufi pefu e ufiufi ai ona teu ai lea.

05

Mo nisi mea fa'apitoa lavalava ma ie silika, e le talafeagai le tu'u i totonu oa tatou ato fa'aoga masani.E le mafanafana.O le auala sili o le faʻaogaina lea o ato faʻapitoa e teu ai ma le lelei o le ea poʻo pusa teuina ma laugutu.O meafaitino e tatau ona faʻafefe vai.

06

Mo ie so'oga ma atopa'u i fafo o le vaitau, e mafai ona teu i totonu o atigipusa ma laugutu ona sosoo ai lea ma lalo o le moega poʻo le kesi.E le mana'omia le fa'aogaina o se avanoa o le kapoti.A uma mea uma, atonu e le lava le avanoa mo lavalava i totonu o le kapoti.

07

Afai e le lava le tele o lau kapoti, e mafai ona matou faʻatau se pusa teu oloa.Matou te fa'avasega ma teu pe i se tulimanu o le fale o lo'o avanoa.O se auala lelei foi e teu ai.O le kapoti e na o lavalava.E le foliga fenumiai.

08

Mo totini siliki, ofuvae totogi taumalulu, totini mafiafia, totigilima, pulou ma isi mea laiti mo le faʻamafanafanaina o le taumalulu, e mafai ona teuina i totonu o le fatafata o atigi pusa, concord cabinet.E le gata i lea, o le fale e sili atu ona faigofie ma talafeagai le kapoti o pusa i totonu.E sili ona lelei le fa'atau o fa'avaa togi fa'apipi'i i totonu.O le a sili atu ona mama.

Ua e aoaoina nei fautuaga?

 

Afai ei ai ni mea e fiafia i ai, fa'amolemole fa'afeso'ota'i a'u.

I-meli:jojo@eishostorages.com

WhatsApp/Telefoni: +86 13677735118

Upega tafa'ilagi:www.ecoeihostorages.com 


Taimi meli: Ian-19-2019