O ato rattan lalaga lima, faʻaoga ma faʻalelei le siosiomaga, e mafai ona teuina ma teuteu lou fale

O ato teu oloa o se tasi lea o meafaigaluega e maua e le aiga ma le tele o taimi o lo tatou faʻaaogaina i aso uma, ma o le tele o ato teu oloa o le a tuʻuina i nofoaga faʻapitoa, e pei o pakete e teu ai meataalo, ato lapisi palapala, ato teu oloa, ato fualaau aina, ato fualaau faisua. ma faapena atu ai lava.E mafai ona faapea o ato e mafai ona vaaia i soo se mea i totonu o le fale.O le mea lea, e taua tele le tulaga o foliga vaaia.

Ae ui i lea, o le toʻatele oi tatou e masani ona faʻalogo i le naʻo le faʻaogaina o mea tau fale, ma le amanaʻiaina o le teuteuga o le olaga.O le mea moni, o tala i aso ta'itasi e tatau ona "fa'atino ma matagofie" aua o lo'o "nofo" ma oe.

1. Ato Lalaga palapala Lalaga lima——Manaia ma Fou

O lenei ato e teu ai rattan wicker e faauo i le siosiomaga, faʻatasi ai ma le faʻaogaina o lavalava.E i ai se urosa aulelei i luga o le tapuni ma le tele gafatia.ma se mamanu manino ma matagofie.E mafai ona faʻaaogaina o se ato palapala lavalava, pakete meataalo, pusa teu oloa, ma isi. E manaia foi le tuʻuina i le fale.

1-meataalo-natura-teuga-ato

Afai e te le fiafia i le matagi manaia, o lo'o i ai ato lalaga fuamoa fa'anatura ma galuega taulima malosi ma foliga masani.

2-natura-rattan-teuga-ato

2. Lalaga limaMea'aiAto Teuga

O lenei ato lalaga lima e malo ma tele.E sili atu nai lo le tu'uina o lavalava palapala, meataalo po'o isi mea.E le gata i lea, o se siosiomaga masani, tusitusi ma faatufugaga.

3-teuga meaai-ato

3. Sitaili Pastoral Ato feaveai

E faigofie ona ave pe a e fiafia i le malaga i fafo.O le fa'atusaina o se fa'apolopolo e matua matagofie lava.E mafai ona fa'aoga mo teuteuga fugala'au, mea'ai fualaau 'aina ma mea eseese.E mafai ona sii i luga ma tautau.O mea e faʻafeiloaʻi le siosiomaga ma maloloina, ma o le gafatia e mafai ona tele pe laʻititi.O foliga vaaia e faigofie ma limafoai, e faʻaalia ai ia i tatou se lagona o le nostalgia.

4-ata feaveai
5-fua-lau-lau-la'ei-ato

4. TAto Fualaau mafai ona fai: Faigofie ma Uiga

E faigofie ma matagofie, 100% mea masani e aunoa ma se vali.O le mea lea, e mafai ona faʻafesoʻotaʻi saʻo ma meaʻai, saogalemu ma le puipuiga o le siosiomaga.O ato e sau i so'o se foliga ma lapopo'a, e teu ai falaoa, fualaau 'aina, mea'ai ma isi mea'ai i luga o le laulau.

5. Sea Ato I luga o le laulau lalaga lima mutia

O le mutia masani o le sami e lalagaina lima laulau pito i luga e mafai ona i ai ma se laʻei o lavalava e teu ai mea eseese e manaʻomia ona maua i taimi uma, e pei o tusi, telefoni feaveaʻi, mamao mamao, uta, meaʻai laiti, ma isi.

6-ata mutia

6. Water Ato Teuga o Hyacinth

O le vai lalaga, e le ufiufiaato hyacinthe manino, faife'au ma e fetaui lelei ma meafale laupapa.O ituaiga uma o mea eseese e tuʻuina i luga o le fata puipui e mafai ona tuʻu i totonu o fata tusi matala.

O le fea e sili ona e fiafia i ai?

Afai ei ai ni mea e fiafia i ai, fa'amolemole fa'afeso'ota'i a'u.

imeli:jojo@eishostorages.com

Telefoni/WhatsApp: +86 13677735118

Upega tafa'ilagi:www.ecoeihostorages.com 


Taimi meli: Au-01-2022